Lassan elindul a 2012-es szezon. A Honda után már a Kawasaki gyári; az idén Provec Motocard.com színekben hasító superbike alakulata is túl van az első teszten. Joan Lascorz és Tom Sykes január 19-20-án a spanyolországi Almeriában pörgették meg a Ninjákat.
Bár Reaéktól eltérően a Kawások nem csomagoltak strandpapucsot, a spanyolt tél ha pancsolásra nem is, de motorozásra azért lehetőséget adott. A reggeli zimankó gyorsan feledésbe merült és a pálya délre csaknem ideálissá vált a tesztelésre.
Mivel ez volt az utolsó tréning Ausztrália előtt, a céljuk most nem a Szent Grál felkutatása volt. Úgy döntöttek, hogy az alapbeállításokat majd a tengeren túl véglegesítik. Itt inkább egy általános berepülőprogramot teljesítettek. Lascorz elmondása szerint mindent leteszteltek. Az eltérő motorozási stílusuknak megfelelően Sykes és ő különböző beállításokkal motoroztak. Ezzel igyekeztek az egyénileg legjobb futóműbeállításokat megtalálni annak érdekében, hogy a gumiabroncsok a lehető legtovább bírják. Lascorz szerint ez a legfontosabb. A leggyorsabb pilóták és a többiek között az tesz különbséget, hogy a gyorsak a verseny teljes ideje alatt megőrzik a gumik tapadását. Na mond valamit a srác. Kopott gumival csak sereghajtó lehetsz. Az tuti.
Erre tavaly sok példát láthattunk. A ZX10-es erős, remek motor. Ha idén sikerül egy olyan beállítást találniuk, amivel a gumik tovább húzzák, jó kis szezonuk lehet.